Všeobecné obchodní a storno podmínky (dále jen podmínky) ubytovacího zařízení Nesnídalka (dále jen ubytovací zařízení) upravují vzájemný smluvní vztah mezi pronajímatelem ubytovacího zařízení (dále jen Pronajímatel) a nájemcem - fyzickou nebo právnickou osobou, která pobyt v ubytovacím zařízení jako objednatel objednává (dále jen Nájemce).
I. Objednávka pobytu, vznik smluvního vztahu
Nájem se rezervuje prostřednictvím rezervačního formuláře, který je umístěn na stránkách www.nesnidalka.cz
Nájemce si objednává služby v ubytovacím zařízení vyplněním a odesláním Rezervačního formuláře, který vytvoří na internetových stránkách www.nesnidalka.cz. Pronajímatel Nájemci potvrdí do 24 hodin obdržení objednávky e-mailovou zprávou. Podstatné náležitosti zakládající řádně vystavenou objednávku nebo požadavek na rezervaci jsou: jméno a příjmení Nájemce, počet osob dospělých, dětí 3–12 let, kontakt (telefon, e-mail). Předané osobní údaje Nájemce uvedené v objednávce nebo rezervaci pobytu použije ubytovací zařízení pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi ubytovacím zařízením a Nájemcem. Objednatel je povinen uhradit zálohu ve výši 50% ceny Nájemních služeb. Objednatel je povinen uhradit zálohu nejpozději do 3 pracovních dní ode dne obdržení objednávky e-mailovou zprávou. Zálohu je možno uhradit bezhotovostním převodem na účet Pronajímatele č.ú. 2001371523/2010, který je uvedený na stránkách ubytovacího zařízení www.nesnidalka.cz (nutno použít uvedený variabilní symbol /č. rezervace/). Záloha je uhrazena připsáním hrazené částky na účet Pronajímatele. V případě, že Objednatel neuhradí zálohu ve lhůtě, ze strany Pronajímatele dojde ke stornování Objednávky (Rezervace)
Po řádně vystavené a podané objednávce nebo podaném závazném požadavku na rezervaci je Nájemce tímto dokumentem vázán. Potvrzením objednávky nebo požadavku na závaznou rezervaci ubytovacího zařízení (dle čl. IV těchto podmínek) vzniká mezi Nájemcem a ubytovacího zařízení smluvní vztah. Ubytovací zařízení se zavazuje zabezpečit nájemci služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě. Nájemce se zavazuje zaplatit ubytovacímu zařízení smluvenou cenu. Podmínky smluvního vztahu platí pro všechny osoby uvedené v objednávce/požadavku na rezervaci, kterou Nájemce podal a ubytovacího zařízení potvrdil.
II. Práva a povinnosti nájemce
Nájemce má právo:
Nájemce je povinen:
III. Povinnosti ubytovacího zařízení k nájemci
Ubytovacího zařízení
je povinno:
V případě odstoupení od potvrzené objednávky služeb/závazné rezervace ze strany Nájemce vyplatit nejpozději do 14 dnů po písemném obdržení storna zaplacenou zálohu na služby. Avšak pokud vznikne nárok ubytovacího zařízení na stornovací poplatky, vyplatit nájemci rozdíl mezi již zaplacenou zálohou a příslušnými stornovacími poplatky.
IV. Objednávka (rezervace nájemních služeb), ceny služeb a jejich úhrada
Ceny služeb poskytovaných ubytovacím zařízením jsou uvedeny na stránkách: www.nesnidalka.cz. Cena Nájemních služeb zahrnuje: lůžkoviny, parkování ve vymezených venkovních prostorách ubytovacího zařízení. Cena Nájemních služeb nezahrnuje snídani ani jakýkoliv druh pojištění. Záloha na cenu Nájmu je hrazena převodem na účet Pronajímatele a v případě uzavření Nájemní smlouvy tvoří první část ceny Nájmu. Druhou část ceny Nájmu se Nájemce zavazuje uhradit Pronajímateli nejpozději při příjezdu (tj. v den zahájení pronájmu) v hotovosti. V případě, že druhá část ceny není v lhůtě specifikované v tomto odstavci uhrazena, je Pronajímatel oprávněn Nájemci Služby neposkytnout a Nájemce se zavazuje uhradit storno poplatek.
V. Potvrzení pobytu
K čerpání zaplacených služeb opravňuje Nájemce potvrzení vystavené ubytovacím zařízením. Nájemce je povinen překontrolovat správnost údajů na potvrzení. Při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktuje Nájemce neprodleně ubytovacího zařízení emailem na adrese info@nesnidalka.cz nebo telefonicky na čísle 721 019 441.
Ubytovací zařízení si vyhrazuje právo žádat zaplacení zálohové platby ve výši 50 % z ceny objednaných služeb dle dříve potvrzené objednávky.
VI. Nástup, kauce a pokuty
Při nástupu se Nájemce
prokáže občanským průkazem, pasem nebo jiným průkazem totožnosti. Ubytování probíhá
od 10 do 15 hod., pokud nebude dohodnuto jinak. Po splnění uvedených formalit
Vás ubytujeme a poskytneme další informace k pobytu či k jiným objednaným
službám.
VII. Storno podmínky
Nájemce má právo kdykoliv pronájem zrušit, tj. odstoupit od potvrzené objednávky/rezervačního požadavku pobytu za níže uvedených podmínek. Toto odstoupení ze strany Nájemce musí být provedeno písemnou formou a prokazatelně doručeno ubytovacímu zařízení.
Storno podmínky se vztahují na zrušení rezervace nájemních služeb ze strany objednavatele. Storno poplatek se účtuje z důvodu nevyužité rezervace kapacity.
Okamžik doručení odstoupení Pronajímateli |
Sazba storno poplatku (v % zálohy) |
30 a více dní před plánovaným nástupem k pronájmu |
0 % výše uhrazené zálohy
|
15 a více dní před plánovaným nástupem k pronájmu |
50 % výše uhrazené zálohy |
15 dní a méně před plánovaným nástupem k pronájmu |
100 % výše uhrazené zálohy |
VIII. Práva a povinnosti smluvních stran
- Pronajímatel odevzdá Nájemci prostor vyhrazený mu k pronájmu, jakož i společné nájemní prostory ve stavu způsobilém pro řádné užívání a zajistí mu nerušený výkon jeho práv spojených s pronájmem.
- Nájemce má právo užívat nájemní prostor a využívat služby s pronájmem spojené.
- Nájemce užívá nájemní prostor a přijímá služby s nájmem spojené řádně. Nájemce je povinen dodržovat Nájemní řád, který je k dispozici na webových stránkách Pronajímatele nebo jej lze vyžádat v penzionu.
- Nájemce není oprávněn provádět v ubytovacím prostoru žádné změny.
- Není-li s Provozovatelem dohodnuto jinak, rozumí se časem zahájení ubytování doba od 15:00 hod. do 18:00 hod. sjednaného dne zahájení ubytování, časem ukončení ubytování se rozumí doba do 10:00 hod. sjednaného dne ukončení ubytování. Objednatel (může delegovat na Klienty) se zavazuje oznámit Provozovateli informaci o přesné době příjezdu Klienta(ů) nejpozději den před příjezdem.
XI. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky služeb. Platbu lze provést v hotovosti nebo na fakturu (po předchozí dohodě). Aktualizace Všeobecných obchodních a storno podmínek vstupuje v platnost dne 1. 6. 2020. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně mezi ubytovací zařízení a klientem upraveny výlučně písemnou formou.
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že ubytovací zařízení je oprávněné v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se Zákonem č. 110/2019 o zpracování osobních údajů, zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které jim pro účely zpracování objednávky poskytl.